S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Potřebujete poradit?   Zavolejte nám - +420 605 318 364 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu 

RADEK KARBULA

Chodovická 2280/55
Praha 9 - Horní Počernice
193 00
IČ: 87613344

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) podnikatele Radka Karbuly,

se sídlem Praha, Chodovická 2280/55, PSČ 19300, IČ:87613344, e-mail:

info@rockbell.cz, telefonní číslo:+420605318364 („Prodávající”) upravují v

souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

v platném znění („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti kupujících a

Prodávajícího, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy

(„Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu www.rockbell.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů,

která naleznete k odsouhlasení při dokončení objednávky.

Ustanovení těchto Podmínek ve znění účinném ke dni Objednávky jsou nedílnou

součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění

Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou

dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity

prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu

dohodli bez současné fyzické přítomnosti a Smlouva je tak uzavřena distančním

způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové

stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co si Prodávající a Kupující společně

schválili v rámci procesu nákupu na našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda

před Podmínkami přednost.

Některé definice:

Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

Objednávka je neodvolatelný kupujícího návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

Osoba nakupující na našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

Všeobecná ustanovení:

Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

Potvrzením objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást objednávky a jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.rockbell.cz

Objednávka zboží:

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.

Zavazujeme se, že odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu

a v souladu s předpisy a nařízeními platnými na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění

veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.

Po přijetí se stává objednávka závazná. Objednávku můžete bez udání důvodu

zrušit do 12 hodin od objednání.

Objednávky je možné provádět po registraci zákazníka či bez registrace.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech,

že se objednané zboží již nevyrábí, z důvodu vyprodání zásob a dále z jiných

oprávněných důvodů, na základě kterých nelze objednávku realizovat.

V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován

a další postup bude řešen dohodou obou stran.

Potvrzení objednávky:

Objednávka je přijata online systémem.


O potvrzení objednávky a dalších změnách stavu objednávky je kupující informován automaticky

systémem který generuje e-mailovou zprávu o stavu objednávky na e-mail kupujícího.

Dodací lhůta:


Doba expedice je uvedena u jednotlivých produktů. K této době je nutno připočítat

dobu dodání přepravní společnosti.

Pokud se tato doba prodlouží, bude kupující informován e-mailem.

Při každé změně stavu objednávky je kupující informován automaticky systémem,

který generuje e-mailovou zprávu o stavu objednávky na e-mail kupujícího.

Doprava a způsob platby:

Objednané zboží zasíláme přepravní společností Zásilkovna 

Způsob doručení a možnosti plateb:

Zásilkovna ČR - doručení na výdejní místo – 75,- Kč (platba předem na bankovní účet, platební kartou nebo přes vaší banku) 

Zásilkovna ČR - doručení na adresu – 95,- Kč (platba předem na bankovní účet, platební kartou nebo přes vaší banku) 

Zásilkovna SK - doručení na výdejní místo – 155,- Kč (platba předem na bankovní účet)

Zásilkovna SK - doručení na adresu – 170,- Kč (platba předem na bankovní účet)

Zaslání dárkových poukazů probíhá přes e-mailovou zprávu a je zcela zdarma.

Vzhledem k tomu, že v našem E-shopu se prodává zboží vyrobené především na zakázku,

není z tohoto důvodu možná platba na dobírku.

Preferovaná platba je předem na bankovní účet prodávajícího nebo přes platební kartu

či jinou nabízenou platební bránu.

Reklamace způsobené při přepravě:

Prodávající nezodpovídá za vady zboží způsobené přepravní službou.

Veškeré zásilky jsou u přepravce pojištěny v její dané hodnotě.

Převzetím zboží od přepravní služby stvrzujete, že dorazilo zboží mechanicky nepoškozené.

V případě, že při převzetí kupující zjistí poškození obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat

nebo uplatnit reklamaci u příslušného přepravce nejpozději do 24 hodin.

Výměna velikosti zboží:

Naše produkty jsou vyrobeny na zakázku dle Vaší objednávky, proto není možné zboží vyměnit

ani zboží vrátit, pokud se nejedná o reklamaci. Zbožím na zakázku se rozumí výrobky a

doplňky s potiskem nebo gravírováním, kde volíte svou velikost, barvu produktu či vkládáte

vlastní fotografii nebo jinou grafiku.

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy):

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a to do 14ti dnů ode dne převzetí zboží.

Toto platí pouze u nepotištěných nebo negravírovaných výrobků. Odstoupením kupujícího od smlouvy

se kupní smlouva ruší. Na zboží s potiskem nebo gravírováním vyrobené na zakázku se dle obchodního

zákoníku nevztahuje 14ti denní lhůta na vrácení peněz.

Veškeré nabízené zboží s potiskem a gravírováním je vyrobeno na zakázku dle Vaší objednávky.

Odesláním Vaší objednávky se objednávka stává ZÁVAZNOU.

Reklamace a záruka na zboží:

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu

s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak,

aby zjistil případné vady a poškození.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Za vady způsobené přepravní společnostní prodávající neodpovídá.

Záruka se nevztahuje na:

- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním či uchováváním
- nesprávným ošetřováním, praním

Postup při reklamaci:

- kupující musí informovat prodávajícího o reklamaci na e-mail info@rockbell.cz
- kupující zboží musí zaslat jako doporučený balík. Nezasílejte zboží na dobírku, nebude převzata.
- do zásilky přiložte kopii daňového dokladu nebo alespoň objednávky a informaci o vadě zboží
- o Vaší reklamaci rozhodneme co nejdříve. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízená nejpozději do 30 dnů ode dne      uplatnění reklamace.

Naše produkty:

Veškeré zboží s potiskem nebo gravírováním v naší nabídce je vyráběno na zakázku až po obdržení

dané objednávky. Nejedná se o skladové zboží.

Zásady ošetření textilních a kožených výrobků:

Textil:

- Při praní textilu s potiskem nepoužívejte prací prostředky s chemickými rozpouštědly a agresivními chemikáliemi. Nedoporučují se    ani některé aviváže nebo změkčovače.
- Textil perte naruby na 40 stupňů a nevkládejte do sušičky.
- Žehlete pouze naruby nebo přes potisk dejte pečící papír aby se potisk nepoškodil

Kůže:
- Ošetřujte přírodními balzámy na bázi včelího vosku (dají se použít i různé přípravky na kožené sedací soupravy, naopak vhodné        NEJSOU krémy na boty).
- Mokré kožené výrobky sušte při pokojové teplotě (opasky, obojky zavěšené za přezku).
- Prach a nečistoty utírejte lehce navlhčeným hadříkem.
- Skladujte výrobky tak, aby nedocházelo k jejich deformaci (opasky nejlépe zavěste za přezku).

Náležitá péče a ochrana potištěných a usňových výrobků výrazně prodlužuje jejich životnost a udržuje stále skvělý vzhled!

Veškeré informace o péči jsou také uvedeny u daných produktů.

Ochrana osobních údajů:

Poskytnuté osobní údaje budou použity pouze za účelem uskutečnění prodeje zboží a nebudou

poskytnuty třetí straně s výjimkou údajů potřebných pro doručení zboží, které budou předány

přepravní společnosti která byla zvolena v objednávce.

S poskytnutými osobními údaji bude naloženo plně v souladu se zákonem

č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Řešení sporů se spotřebiteli:

Prodávající není ve vztahu ke kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve

smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické

adresy info@rockbell.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na

elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká

obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,

internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line

nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné

využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z

kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15,

120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je

kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.

z524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o

změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES

(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1. 2022.

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OWFkY